Рефлексія модуля 6.
Маркетинг. Робота з документами в офісних програмах
Маркетинг. Робота з документами в офісних програмах
- Які завдання були найскладніші при виконанні завдань цього модуля, і як ви подолали ці труднощі?
- Ви оцінили початкові витрати вашого бізнесу. Виходячи з початкових витрат, якою, на вашу думку, має бути ціна на вашу продукцію або послуги? Які фактори ви вважатимете найбільш важливими під час розрахунку ціни? ( Не переглядайте посібник, важлива ваша думка до того, як ви ознайомитеся зі змістом наступної теми з ціноутворення)
- Яке завдання вам найбільш сподобалось? Чому?
Презентацію було робити не складно, якщо вже треба було відповідати на питання у підручнику, то чому б і не створити презентацію!!!
- Які поради, що до роботи з сервісами, ви могли б дати учням перед виконанням аналогічних завдань? Ці рекомендації краще роздрукувати (написати) чи повідомити їм усно? Чому?
Комментариев нет:
Отправить комментарий