Модуль3

Модуль3.  Рефлексія  навчання. Блог-щоденник навчання.  

Основні задачі Модуля 3:

  Дізнатись:
  • для чого потрібна рефлексія навчання, та як її можна організувати при роботі з учнями;
  • які способи проведення рефлексії передбачені в навчальному курсі «Комп’ютерні технології і підприємництво»;
  • як створювати блоги-щоденники навчання та працювати з учнями в блогах, що таке мітки (теги) в блогах та гаджети і для чого вони потрібні;
  • як навчити учнів дбати про власну безпеку в інтернеті шляхом надання різних видів доступу для інших користувачів.
Навчитись:
  • реєструватися в сервісі для створення блогів, створювати блоги та робити і редагувати дописи в блогах;
  • надавати різні види доступу до дописів в блогах та коментарях;
  • організовувати і стимулювати онлайнове навчальне спілкування і обмін думками;
  • створювати гаджети в блогах для списків гіперпосилань;
  • додавати сторінки в блогах.

Типовою помилкою при веденні щоденників навчання учнів (і вчителів-учасників навчання в дистанційному курсі) є те, що у щоденниковому записі просто надається перелік того, що було зроблено на занятті замість того, щоб аналізувати, як саме учасники виконували певну вправу чи дію, які думки  і почуття у них при цьому виникали.
Аналізуючи таким чином власне навчання, його учасники можуть усвідомити свої сильні і слабкі сторони щодо вміння навчатися. Після цього вони самі зможуть визначати власні навчальні цілі і шляхи їх досягнення, що є побудовою власної траєкторії навчання.  Саме ця навичка є однією з визначних навичок, які допомагають досягти успіху в 21 столітті. 

 Відповіді на питання із модуля 3.
  • Пригадайте, що ви вже робили протягом навчання за першим, другим і третім модулями. З якими труднощами ви стикалися та як їх подолали? 
Мабуть, найбільш важким було спочатку читати інструкції, а потім їх виконувати((( і не бігти попереду паровоза... Хотілось швидше узнати, що там є цікавого у посібнику, впоратись із завданнями, дізнатись, що ж таке підприємництво, які ідеї можуть бути реалізованими.
  • Що вам найбільше сподобалося і, на ваш погляд, у вас вийшло найкраще? 
Все, що робила, робила із задоволенням, було цікаво все, особливо підручник. Намагалась чесно писати свої думки, спершу уважно знайомилась з тестом, шукала на сайтах додаткові матеріали, розмірковувала, уявляла себе у ролі підприємця))) Мабуть, діти більш рішучі та практичні, і запропоновані ідеї для когось можуть стати "своєю справою".
Гадаю, що найліпше вийшло створити блог, додати сторінки та гаджети.
Нарешті зуміла зробити "облако тегов", тепер треба писати нові дописи, щоб воно поповнювалось та росло) 
  • Подумайте, яка ваша бізнес-ідея може бути успішною, у чому її переваги. 
Ідея з листівками та оформленням подарунків. Багато людей шукають романтичних, нестандартних речей на свято, і якщо креативно підійти, можна створити постійну аудиторію, залучити дизайнерів, та допомагати людям створювати свято. Не потребує багато фінансів для початку. Можна рекламувати у соціальних мережах.
  • Які, на вашу думку, можуть бути перешкоди для реалізації такої ідеї?
ЗОВНІШНІ: У потенціальних споживачів (молодь) не вистачить коштів та розваги та свята. Не буде користуватися попитом хенд мейд. Будуть дорогими матеріали, або вартість оренди. Конкуренція.
ВНУТРІШНІ: Прорахунки маркетингу та реклами. Погана якість, відсутність творчого підходу, невміння працювати з клієнтами.

Пропонуючи свої ідеї, учні думали отримати прибуток та робити корисні справи. Деякі з них шукали такий бізнес, щоб не було конкурентів в районі, це добре. Не всі запропонували бізнес-ідеї.
Я виділила три: Галини та Марини, Ганни та Олега, Марини та Галини, бо вони прктичні, можуть бути реалізовані, і багато хто з дрібних підприємців займається саметакими справами. Напевне, пропонуючи ідеє, вони розраховували тільки  на себе, на свої сили, впевнені, що змогли б виконувати такі послуги, і мали б багато клієнтів (покупців).
Здається, ця найперспективніша із запропонованих учнями: 
ідея Ганни і Олега – про дрібний ремонт. Олег вміє робити дрібний домашній ремонт , а Ганна робити дрібний ремонт одягу. Такі послуги будуть мати попит у населення мікрорайону, якщо в районі немає побутового ательє чи швейної майстерні, які б надавали б дрібні послуги, або там високі ціни та довгі строки.

Підприємці на свій страх та ризик професійно надають послуги, виконують роботи, виробляють товари та ще щось, не заборонене законом, офіційно зареєстровані та сплачують податки.
 
  • Для чого може знадобитися блог підприємцю?
Оскільки блог за визначення це онлайн-щоденник, то у власному блозі підприємець може розміщувати пропозиції своїх послуг, фотографії клієнтів та фоні товарів))) та історії успіху, аналітичні статті на тему бізнесу, огляди товарів або послуг, що надає, розміщувати оголошення, календар новин свого підприємства тощо. Розмістивши гаджет "подписка", можна працювати з тими, хто зацікавився, та з їхніми друзями. Сторінки блогу можна наповнити корисним для відвідувачів контентом, продемонструвати свої успіхи та співробітництво з партнерами, "просувати" таким чином свої товари (послуги). Спілкуючись у коментарях з відвідувачами, блогер-підприємець може корегувати свої плани, розробляти нову стратегію бізнесу. Головне, щоб сам блогер розумів, хто є цільова аудиторія блогу, для кого він пише, та постійно його розвивав та просував.

Комментариев нет:

Отправить комментарий