Модуль 6

Модуль 6. Маркетинг. Робота з документами в офісних програмах

Основні задачі модуля
Дізнатись:
  • які бувають типи витрат підприємства, як їх розраховувати;
  • що таке маркетинг, чотири його  основні складові;
  • які методичні стратегії роботи з учнями  в офісних документах за  курсом «Комп’ютерні технології та підприємництво»

Навчитись:
  • розраховувати за допомогою електронних таблиць: одноразові витрати, постійні щомісячні витрати, сукупні початкові витрати та будувати діаграму сукупних початкових витрат;
  • розміщувати створені  на комп’ютері таблиці та діаграму в сервісі ГуглДокс, публікувати його для спільного доступу  та розміщувати посилання в блозі;   
  • розробляти маркетингову стратегію власної бізнес-ідеї та представляти її у вигляді презентації, що створюється безпосередньо в сервісі ГуглДокс;
  • надавати спільний доступ до презентації, розміщувати  посилання на неї в вікі-портфорліо та вбудовувати Гуглдокс-презентацію  у власний блог.

Комментариев нет:

Отправить комментарий