Модуль 6. Маркетинг. Робота з документами в офісних програмах
Основні задачі модуля
Дізнатись:
- які бувають типи витрат підприємства, як їх розраховувати;
- що таке маркетинг, чотири його основні складові;
- які методичні стратегії роботи з учнями в офісних документах за курсом «Комп’ютерні технології та підприємництво»
Навчитись:
- розраховувати за допомогою електронних таблиць: одноразові витрати, постійні щомісячні витрати, сукупні початкові витрати та будувати діаграму сукупних початкових витрат;
- розміщувати створені на комп’ютері таблиці та діаграму в сервісі ГуглДокс, публікувати його для спільного доступу та розміщувати посилання в блозі;
- розробляти маркетингову стратегію власної бізнес-ідеї та представляти її у вигляді презентації, що створюється безпосередньо в сервісі ГуглДокс;
- надавати спільний доступ до презентації, розміщувати посилання на неї в вікі-портфорліо та вбудовувати Гуглдокс-презентацію у власний блог.
Комментариев нет:
Отправить комментарий